Orkidem8 [https://mutluresim.com/images/2025/01/29/1JiEAg.jpeg](https://) Benim adetime 10 gün var adetim5 gün dönem 25 En son adet tarihim 14 ocak Ovülasyon testi aldım fakat adetime 10 gün var hala pozitif çıkıyor gebelik mi var yoksa yumurtlama mı hala anlamıyorum kafam çok karışık adete bu kadar yakınken çift olur mu
Mommysangels Orkidem8 bu testler yumurtlama tarihinde cift cizgi gösterirmi bilgim yok ama testiniz resmen cift cizgii bende 6 gün kala görmüştüm çift cizgiyi isterseniz acile gidip bir kan verin 😊
handee3535 Orkidem8 Yumurtanız çatlamış. İki çizgi eşit renkte değil zaten. T çizgisi C ile aynı renk değil.
ArasveAnnesi21 Orkidem8 ovulasyon testi ise canım her zaman çift çıkar yumurtlama olmuştur gebelik için erken gebelik testi alıp yapman daha mantıklı bide adete hala 10 gün var benim adetime 7 gün kala yumurtlamam oluyor
handee3535 Mommysangels Bu Yumurtlama yani Ovulasyon testi. Bunlarda hep Çift çizgi oluyor. Yani gebelik testi değil bu. Kan vermesine gerek yok.
Mommysangels Orkidem8 ya canım ben yanlış okumuşum gebelik testi sandım çok özür dilerimm ovulasyon testi hakkında hiç bir fikrim yok 😕
sutlukahve_ Orkidem8 evet bu test ne zaman yaparsanız çift çıkar zaten ikisi aynı koyulukta olursa yumurtlama demek