Betul_ksa42 Hanımlar 35 haftalık hamileyim ve 3 4 gündür sürekli çatı ağrısi yaşıyorum oturup kalkması çok zor oluyor hafifletici hareket yada başka bişey bileniniz varmı çözüm önerisi 🥹
Siyajin Betul_ksa42 doktorum kesin bir çözümü olmadığını söylemişti normal karşılanıyor ancak magnezyum yazmıştı bana 1 aydır kullanıyorum en azından gün içinde ağrım olmuyor sadece gece sağa sola dönerken oluyor size de tavsiye ederim doktorunuzdan magnezyum isteyin
Karakurt Valla canım ben 20 haftadan beri çekiyorum hiçbirşey iyi gelmiyor gece yatarken bile ağlayasım geliyor yatakta dönemiyırun bile suan 33 haftalığım daha da artı bir çözüm yazan olursa bende burda beklemedeyım
Aloudn Karakurt Bende 28. haftadayım 2-3 haftadır çekiyorum gece dönemiyorum kesinlikle yatarken,yürürken,otururken her türlü ağrıyor magnezyum içiyorum ama fayda etmiyor
moos_mom12 20li haftalardan itibaren resmen hayatım mahvoldu bu ağrıdan geçmiyor asla adım atarken bile ağrıyor birkaç gündürde çok fazla karnım sertleşiyor ve midem nefes boruma kadar yanıyor
Nznks Busra333 sakın ihmal etme canım korkma ama şiddetli ise dr git 36+ 2 de geçen cuma doğum yaptım öyle ağrıyordu ki ayaklarımı kaldıramıyordum gittim açılmam başlamış herkes aynı olmaz tabiki ama git için rahat etsin
Nznks Betul_ksa42 elhamdülillah ben toparlanıyorum bebek yoğun bakımda doğum yapacak esnasında ciğerine su kaçtı