6+4 haftalık ikinci gebeliğim. Ultrasonda kese görünmedi vajinal muayenede görüldü ama çok küçük. Doktorum haftaya gel keseyi görelim dedi. Kese 1 haftada ultrasonda görünür mü aynı durumu yaşayan var mı. İlk gebeligimde böyle bir şey basima gelmedi 5 haftalıkken ultrasonda görünmüştü bebek. Hamilelikle ilgili bir şey hissedemiyorum ilk gebeligimde hemen hissetmiştim içime dogmustu. Çok tedirginim ☹️