Gonca21 Kızlar 7+3 haftalık hamileyim , 4+3 haftamda kan testinde tsh 6 çıktı diye hemen euthyrox 75 mcg başladı doktor. Tsh böyle yüksek olup doğum yapan var mı zeka geriliği yapar mı ilerde çok korkuyorum
SudeNazz9 Gonca21 Ilaca baslayinca hemen tsh düsüyor zaten. Sadece Dr takibinde düzenli kullanmaniz gerekiyo gebelik boyunca
Esma_Sakmak Gonca21 bende de var maalesef bide tsh4 iyot eksikliğim var 33+3 günlük gebeyim şuan hersey yolunda 7 günde bir gidip tahlilleri yaptırıyorum endokrinoloji polikliniginde tedavi görüyorum venatura iyot damla ve 75lik eitrox kullanıyorum inşallah sağlıkla doğarlar 🌺
Esma_Sakmak SudeNazz9 doktorum riske etmeyelim dedi benim iyot değerim 0.05 yani vücudumda hiç iyot kalmamış iyot olmadığı için guatr çalışmıyor buda bana zarar veriyo sifirlandigi an bebeği alacaklar ben çok rahatsız oluyorum sürekli yorgunum ve sanki dayak yemişim gibi hissediyorum bebek artık büyük olduğu için daha fazla vitamin istiyo buda beni zorluyor o yüzden doktorum haftalik takip verdi