Kızlar merhaba gebelik şekerim çıktı diyet yaptım dengeye geldi tekrar diyetisyene gittim kansızlığım olduğunu her gidişimde söylememe rağmen haftada bir gün 4-5 köfte büyüklüğünde et haftada iki aynı miktarda beyaz et üç gün zeytinyağlı sebze bir gün de bakliyat tüketmemi yazmış yine yani bu yazdıklarımı ya öğlen ya akşam tüketiyorum diğer öğünde de çorba salata yoğurt veriyor eskiden bebeğimin hareketlerini çok net hissederdim artık zayıf hissetmeye başladım yani zarar veriyorum gibi hissediyorum şekeri olan gebeler siz ne şekilde besleniyorsunuz ? Proteinin bebeğime ne zararı olabilir ki kendim bi düzen oluşturmak istiyorum öğlen yemeğinde sebze yiyeceksem akşama protein yapmak gibi ne yapsam kafam çok karıştı bilgisin olanlar yardımcı olursa çok sevinirim