Büyük biberona gececegiz 4.aya girdik kızlar büyük biberonda iki çeşit var biri 250cc biri 330 biri 3 numara biri 4 sanırım hangisi işimi görür 330lukcok fazla geldi bana o kdr mama ne zaman içiyolar Bılmiyorum ama bir de emzik ucu akışı olarak 3 ve 4 arasında nasıl fark var