Yüzüncü yıl hastanesinde Elif hocaya gidiyorum. Hocadan çok memnunum çiçek gibi birisi. Ama doğum paketi yok. Her muayenede para veriyoruz, şuan yanılmıyosam 2000 civarı muayene ücreti, çankaya sağlık kartla 1600 küsür bişey oluyo. Ya da düzenli takipli hastası olunca her muayenede tahlillerde yüzde 20 indirim yaptırıyo hoca. Tahlillerde paralı. Ona fiyat söyleyemiyorum tahlilin içeriğine göre değişiyo. Doğum da biz önceden anlaştığımız için 46 ya sabitlettirdik eski fiyattan, yeni fiyatını bilmiyorum