ceymus7 efa mom kullanıyorum bende dördüncü ayımdan beri.. çok iştahlı birisi değilim dört ay da zaten sürekli kilo verdim ama bebeğimin sağlığı kilosu haftası ile aynı gidiyor çok şükür bu ilacın faydası olduğunu düşünüyorum çünkü kiloyu bebeğe alıyorum
Diğer bahsettiğin imom ilacını da Doğumdan sonra tavsiye etti doktorum doğum yaptıktan sonra kullanıcam