guzide-35 Arkadaşlar iyot kullananlar oldu mu aranızda? 5+5 im bugun, tansiyon problemimde var ilaç kullanıyorum ayrıca doktorum iyot kullanmamı da tavsiye etti. Yarın kendi dokturumda muayenem var ona da danışıcam tabiki
ShutUp guzide-35 ben t4 düşüklüğüm nedeniyle kullandım yani iyot eksikliğim çok fazlaydı bebeğide etkiliyordu sanırım sizinde iyot değerlerinizde bir problem var o nedenle ilaca ya da takviyeye başlatmak istemiş ama bir görüşü daha almak tabii ki daha iyi olur
guzide-35 ShutUp olabilir o zaman bebek için önemli dedi doktor yarında kendi doktoruma bi sorucam çok sağol
akkrn ShutUp merhaba bir şey sorabilir miyim? Benim de bugün kan tahlilim de tsh normal ama t4 düşük çıktı anladığım kadarıyla iyot eksikliğinin belirtisiymiş bu durum tsh normal düzelde olduğu için. Sizin de mi öyleydi soktorunuz nasıl bir yol izledi
ShutUp akkrn hemen ilaca başlatmak istemedi tsh mı yoksa t3 t4 mü asıl mesele onu öğrenmek için her 15 günde bir kan verdim bu süreç 2 aya yakın sürdü bu kadar bekletmesi normal değildi tabi kaç doktor değiştirdim ama bir yandan da yorulmuştum artık en son ki tahlilde t4 sıkıntılıymış o yüzden takviye omega yazdı başka bir ilaç daha yazmıştı ama onun üretimi sonlandığı için alamadım ama kullandığım omega çok şükür işe yaradı toparladım şu an durumum iyi 🤲🏻 muhtemelen sizede omega yazar ama bence birkaç doktor tavsiyesi daha alın derim
akkrn İnternette o kadar korkunç şeyler yazıyor ki hatta buradaki başlıklarda da… zeka geriliği iq düşüklüğü filan o yüzden çok tedirgin oldum Melike1526LM
Melike1526LM akkrn bende sizin gibi okuyup çok korkmuştum ama o çok farklı bi durummuş gönlünüz rahat olsun