Leydii numix bende evlenmemisden önce de yuksekdi , doktor bir daha yoklamakda fayda var dedi , bende daha 5 haftalik ama 12 haftalik da deyeri 2000 bin bende ama 3300
Ela411 @Leydii bende de hamilelikten önce prolaktin yüksekliği vardı doktor şuan o değere bakmak saçma olur dedi görme bozukluğu aşırı baş ağrısı vs şikayetin yoksa sorun olmaz dedi olursa hemen gelirsin diyede uyardi
Ela411 @Leydii hamilelikte prolaktin hormunu zaten artıyor gebelik için tehlikeli değil yani ama siz yinede doktorunuza sorun en doğrusunu tabi ki o bilir
Leydii Ela411 her doktor farkli soyluyor bazilari stabil olmasini istiyor bazilari zaten yuksek olur diyor anlamiyorum