Dünden beri sonuç bekliyorum e nabıza dusmedı gittim bugün sağlık ocağında vermıştım kanı doktor 1.38 diyince bi basımdan asagı kaynar sular döküldü sonra sende bak dedi baktım ama gördüğüm sayıyı hatırlamıyorum az önce tesadüfen bakayım dedim bu sonucu gördüm ama hamıle olsam kırmızı olmaz mı rengi refasans dışı olduğu için