Kızlar regli tarihime göre 9 gün önce lekelenmem başladı hala da devam etmekte. Takvime göre bat 2 şubat. Dün kan testi negatif çıktı. Neden olabileceğine dair doktor bir şey demedi. Böyle bir şey yaşayan var mı neden olmuş olabilir. Her ay farklı bir şey yaşıyorum, çıldırmamak elde değil artık🙈