Uzanma hareketleri başlarda risk oluşturur derler. Mutfağa kalkıyorsanızda uzanmayın. Eğilirken vs dikkat edin. Hanımlarım dediği gibi doktorunuzda demiş uzanın istirahat edin. Kısa sürede geçer inşallah bu durum. Bu dönemlerde ben ev hanımı olanlara çok imrendim. Çalışırken dinlenmek çok zor oluyor. Rapor al, iş yerine derdini anlat. İnanmalarını bekle derken, çok stresli oluyor. Fırsatınız varken yatın 🌸