Sakaryali çok güzel düşünmüşsün , ben yeni yuvarlak babynest aldım ve çok kullanışlı olacağını düşünüyorum , bebeği 2 3 yaşına kadar koltukta yada yatakta yatıramıyorsunuz beşikte açıkçası çok kullanılmıyor , benim ablam hep yer yatağı yapıp yerde yatırır bebeğini gündüz uyuduğunda bile , benim aldığımın sonradan yanları açılıp yer minderi olarak kullanılabiliyor , tavsiye ederim :)