Arkadaşlar çalışan anneyim. Şu an 30 haftalık gebeyim. 32. haftada izin hakkım oluyor ben onu 37′ye kadar uzatmak istiyorum ama uzattıktan sonra o süreç içerisinde örnek veriyorum 35. hafta gibi rahatsızlanırsam çalışamayacak duruma gelirsem nasıl ilerlemem gerekecek olabildiğince iznim doğumdan sonrasına kalsın istiyorum o yüzden bu şekilde düşünüyorum . Çünkü çağrı merkezinde çalışıyorum günde 150-200 kişiyle ortalama görüşüyorum ve bu beni yıpratıyor