Safinaz35 Son adet tarihim 5 Ocak yumurtlamayı 15 /16 Ocak olarak tahmin ediyorum . Adetim günüm 29/30 Ocak . Hamilelik adet belirtileri karılmış durumda . Erken gebelik testi negatif çıkıyor . Ovülasyon testi yaptım silik çıktı . Ne anlama geliyor ?
sd18 Safinaz35 ovulasyon testi yumurtlama olmadığı zaman hep silik çıkar. pik olduğu zaman koyulaşır yumurtlama olduğu anlamına gelir.
Safinaz35 sd18 ben ilk defa yaptım . İlk silikti sonrasında baktığımda belirgin oldu . 10 dk içinde bakın diyormuş meğersem hamilelik testi gibi düşünüp ⅔ dk dan sonra bakmadım .
sd18 Safinaz35 hamilelikle bir ilgisi yok o testlerin silikse yumurtlama yoktur eğer koyu ve ikinci çizgiyle aynıysa yumurtlama gününüzdesiniz demektir