Kızlar merhaba, 8+6 hamilelik geçen hafta cuma doktora gittiğimizde kesenin yanında kanama alanı gördü doktor endişelenmemi ve spora ara vermem gerektiğini söyledi. Beta da haftama göre düşük çıkmıştı geç döllenme olabilir dedi doktor, dün kahverengi akıntım gelmeye başladı haliyle endişelendim biraz, böyle bi durum yaşayan var mı?