Normalden korktuğum için sezeryan istıyordum sırf bu yüzdende özele gittim istediğimi rahatca yaptırırım diye ama doktorum bebekte sıkıntı olmadığı sürece ben normal yaptırıyorum şansına küs demişti 😂
Ve cok rahat bi sekilde normalle doğum yaptım sancı cok cekmedim ama yinede o sürekli catı muaneleri beni yoruyordu..
Sezeryanla güle oynaya gitmek varken normal doğum ne kadar kolayda olsa konforlu değil sancınız olunca keyif alamıyorsunuz o anın güzelliğini anlayamıyorsunuz 😊