Kızlar parmaklarimda siğil vardı gebelik öncesi oje gibi ilacı var onu kullandım geçti 4 ay falan bişey çıkmadı hiç hamile kaldim 2. Ay çikmaya başladı daha hızlı ve olmayan yerlerdede oluştu kadın dogumcu dermatoloji ye git dedi bugün gittim sprey tedavisine devam edelim dedi sanırım kriyoterapi soğutma işlemi hamile olduğumu soyledim sorun olmadığını zarar vermedigini söyledi ama elimde sprey sonrası yandı bı sure. Yaşayan var mı devam etmeli miyim tedaviye ? 3-4 seans gelmelisin dedi