Hanımlar selam en son geçen yazdım size bebeğim zayıf diye 38 haftalık olmama rağmen 2660 çıkmıştı kilosu özel hastanede. Şimdi devlet hastanesine geldim bir de burda baktırayım dedim 38+3 2700 gr 46 cm gözüküyor dedi burdaki doktor gelişimi iyi dedi önce sonra da 2 hafta geriden geliyor dedi neden böyle oluyor anlamıyorum ki bu zamana kadar hep haftasıyla uyumluydu 36dan sonra geriye düştü başına gelen var mı böyle bebekte gelişim geriliği olur mu