Lala4e4ka Can'ım benim 30.cu haftada şiddetli SAğ böbrek ağırısı vardı ve doktora gittigim de genişleme oldugu ortaya çıktı . 2.ci evreye kadar geldi ve bir anda durdu cok şükür , ilerleseydi stent takılacaktı gerek kalmadı 🙏🏻 hamilelikte olabiliyormuş , Bebek baskı yaptığı için . Dogum sonrası kendiliğinden geçermiş ama bazılarında kalıcı olurmus . Ben bol su tükettim , böbreklerime doktorun verdiği merhemden sürüp her gece sardık sıcak bez parçasıyla . Bol şekilde yün korse taktım . Doktora danıs bir an önce . Su iç sıcak tut