
Kızlar 3 Ocak son adet tarihim 23 ünde doktora gittiğimde henüz büyüyen yumurta yok demişti ya yumurtlama geçti ya da önünde demişti doktora gitmeden bir iki kez yaptığımda ikinci çizgi yok gibiydi elimde kalan son iki taneyi yaptım dün ve bugün adet tarihim yarın gözüküyor bazen günü değişebiliyor en geç 4 Şubat olurum sizce yumurtlama yakın olabilir mi