Merhaba kızlar eşim ilk 2018 de hamamda fenalaşıp bayılmıştı hastaneye kaldırıldı jafasına dikiş atıldı. Daha sonra 2023 te ateşi vardı 40 derece havale geçirdi sanırım epilepsi nöbeti gibi birşey oldu titriyor gözleri döndü falan kendi kendine uyandı hastaneye gittik kanda enfeksiyon vardı zaten hastaydı kaç gündür ilaç aldı geçti.
Bunlar bir sebebe bağlı oluyordu lakin bebegimiz dogsuktan sonra uyku düzenimiz çok bozuldu. Eşimle evden çalışıyoruz sabah erken kalkma sorunumuz yok ama eşim gece çok bilgisayar oynuyor.
Ekim ayında bilgisayar başındayken bayıldı. Bebeğimiz ozaman 1 aylıktı ve benim uyumam için eşim geceleri bebekle ilgileniyordu o yüzden 2 saatlik uykuyla duruyordu çoğu gün. Biz üstüne düşmedik bu durumun dedikki uyjusuzluktan bayıldı herhalde.
Sonra dün hiç sebep yokken gene gece vakti 4 saat oyun oynadı gece 3 oldu. Arkadaşının oyunda bir kılıcı varmış onu başkasına vermiş arkdasi aradi sen naptın neden dikkat etmedin diye sitem ediyordu. Eşim o sırada başını tuttu çok üzüldü mahcup oldu ve bir anda bayıldı. Ben gene yanına koştum hemen kendine geldi ama bembeyaz olmuştu tansiyonuna baktım 67/31 olmuştu nabız 43
Ayran uçurdum kendine geldi 119/77 oldu.
Sonra gittik uyuduk şuan iyi ama ben diyorum hastaneye gidelim deyayli tahlil yaptır oda yok alt tarafı tansiyon diyor. Üstüne düşmüyor sizce ben mi abartıyorum
Oyun oynadığı için mi oluyor acaba