Seda1716 Gynoferol verdi benim doktorum kabızlık yapmadı bana sona geldik artık hiç sıkıntı olmadı ama normalde en ufak birşeyden kabız olan biriyimdir
tuba-berfin Bir diyetisyen paylaşmıştı gördüm gebeler icin aksamdan bir bardak suya bir adet kuru kayısı koyun sabah suyu icip kayısıyı da yiyin diyodu denemedim ama daha
Geren Benim doktorum duphalac diye bı şurup verdi onla cikabiliyorum sadece çok işe yarıyor muhakkak kullan doğumda falan çok sıkıntı yaşarsın çünkü geçmiyor herşeyi demedim