mucizemom8 hayırlısı inşallah yarın reglime 4 gün kalmış oluyor kan vericem
isimsiz19 güzel haberler sevinirsin inşallah 🙏
mucizemom8 amin inşallah
isimsiz19 yok canım bunda
isimsiz19 Arka plani karart oyle bak herkes oyle yapiyor
Mavikelebek3434 yok ben görüyorum zaten çizgiyi varsa da yoksada yarın kan verip öğrenicem