gizemm_ocal Yumurtlamanın üzerinden 12, çatlamanın üzerinden 9 gün geçti. Testler negatif. Olsaydı şimdiye çıkardı galiba.. Sanırım hamile değilim 😞 Sizler ne zaman öğrenmiştiniz?
Akrepkadini gizemm_ocal yani bazen yanılma olabiliyor o yüzden içinizi ferah tutun hayırlısı olsun inşallah hamilesinizdir
Minikbebegimm06 gizemm_ocal çatlama üstünden en az bi 14 gün geçsin bekleyin catladiktan sonra döllenme olur çünkü
tuba-berfin gizemm_ocal bana test aldıgımda hanımefendi yumurtlamadan sonra 17 gün sayın sonra yapın demisti
Akrepkadini Ben 16 aralık da kan testi verdim negatif çıkmıştı o zaman adetimin ilk günüydü sonrasında kendi kendime dedim hamileyim herhalde hissediyordum test yaptım negatif çıktı adetime 2 gün kala tekrar yaptım o zaman pozitif çıkmıştı
Akrepkadini gizemm_ocal ilk kan testi verdiğim de yumurtlamadan 1.5 hafta sonra yaptırmıştım negatifti sonrasında beyaz akıntı geliyordu ilk hamileliğimde de geliyordu hamilelik şüphesi oldu test yaptım negatif çıktı adetim 2 gün kala tekrar yaptım saniyesinde belirdi çizgi ama şuan düşük yaptım nasip değilmiş ama inşallah sizde vardır canım yani bazen geç döllenme olduğu için çıkmaya biliyor
Merve6521 Bazen çıkmayabiliyor testlerde erken zamanlarda ama benim adete 2-3 gün kala çok çok silik bir şekilde çıkmıştı
Busetacir gizemm_ocal önceki aylarda hep negatif görfüğüm için ilk kez dişimi sıkıp beklemiştim, adet günümde de testimi yapmıştım silik bir çizgiydi ama net görünüyordu