Zhra42 Çok kötü birşey ya sol tarafa doğru yatıyorum sağ tarafa döneceğimde çok canım acıyor ağrısından dönemiyorum bile başına gelen varmı
Thenargisss Zhra42 var canm sinir ağrıları dediler sonra soldan sanci tutdu🥹 mutlaka doktoruna bildir korse tak
Thenargisss Zhra42 fark etmez bence aşağıda olan her bebek için takılmalı destek amaçlı sorun yaşamasaniz bile 7 ci aydan taka bilirsiniz
Zhra42 anne890 Bilmiyorum ki büyüdükçe ağrılar oluyor ama 3.gebeliğimde yürüdüğüm zaman çok canım acırdı ya zaten 3 ve 4 gebelik zor oluyor