Nys1600 ben de normalde az içen biriyim, hamilelik ilerledikçe beslenme ihtiyacı da arttığından yemek ve ara öğünden suya yer kalmıyor gibi geliyor 😃 büyük damacana gibi olan su şişelerinden aldm 2.2 litre. Sabah kalkınca hemen kahvaltı öncesinde 400-500 ml içmeye çalışıyorum. Kahvaltı hazırla vs derken biraz oyalanıyorum ( su içer içmez hemen yemek yemeyin hazımsızlık yapar , sindirimi zorlaştırır) sonra gün içinde şişe önünüzde olsun gördükçe için. Çok yudum yudum azcık içince bitmiyor. İçince 1 bardağa karşılık gelecek şekilde için. Ben öyle arttırabiliyorum. Dışarıda olunca kaynıyor onda da hemen 1 litrelik şişelerden alıyorum yanıma bitince dışardan da alıyorum. Zorluyorum kendimi yoksa 1 litrede kalırm bende. Bu şekilde 1.8- 2.5 lt arasını görüyorum gibi.