Zeynep2929 dygsss bende kizimde 6 gün önce öğrenmiştim şimdi çok şükür 2 buçuk yaşında kızım.. ikinciyi istiyoruz zaten olursa planlı olacak canım kasik ağrısı bel ağrısı falan da var acaba mı diyrm
superstar_00 Zeynep2929 Ben bu marka ile daha önce defalarca yaptım hiçbir şekilde yanıltmadı hep negatifti bu defa ilk kez pozitif oldu.