FtmaGlr ben haziran sonunda doğum yapmıştım, ilk doğduğunda uzun kollu giydirmiştik, havalar iyice ısındığı için kısa kollu giydirmeye başlamıştık, hatta zıbınla durdu çoğu zaman. Mayıs ta aşırı sıcaklar olmaz sanırım, bende baştan çok eşya almamıştım, duruma göre gidip alışveriş yapmıştık. 2.doğumum şubat a denk geliyor nasipse, onun içinde çok kalın kışlıklar almadım, evler sıcak oluyor, uzun kollu tercih ettim, doktora giderken nasılsa battaniyeye sarıp arabayla götürürüz. Ben e bebekten günlük giyeceklerini aldım, kiwikido diye bi site var ordan da güzel şeyler aldım.