Sedaylmz merhaba bende tam 16 haftalikken amerikaya gittim 13 saatlik bir ucustu hicbir sorun yasamadim. Sizin zaten cok kisa 1,5 saat benim doktorum sorun yok sadece her saat ucakta yuruyus yap dedi ve kan sulandirici icmemi soyledi ucaga binmeden ama benim uzun ucus oldugu icin, hic korkmayin bence, amerikaya gittigimdede 2 kez amerika icinde uctum 3 er saat cok sukur hic sorun yasamadim suan 36 haftaligiz 🤗