Safra asidi yüksekliğimden dolayı 37.haftada doğum olabileceğini konuştuk bugün doktorumla. Şu an 32.haftamdayım normal doğum istediğimi söyledim bebek şu an makat geliş olsa da dönme ihtimali var. Eğer 37de açılman varsa deneriz yine ama çok yorulursun dedi doktorum, benim merak ettiğim 37de bebek kaç kilo olacak şu an 1700gr 🥲