Kızlar merhaba bat 10 şubat… Bazı belirtilerim var şimdiden test yapsam sonuç alirmiyim kan testi yapsam… Önceden 2 düşugum olmuştu. Ağır ilaç kullanıyorum oyüzden erkenden öğrenip ilacı bırakmam düşük riski bakımından çok önemli şimdiden test yapsam çıkar mı sizce