Asagida olmasi normal diyenleri dinleme canim benimde cok asagida idi cogunluk yattim hep dr hic bir sorum yok demesine ragmen . Hareketlerim kisitli idi uzun yuruyuslerde yapamiyordum hic. Kontrollerimde hep asagida oldugunu soyluyirdum diger oglumda oyle degildi. Supurme egilme agir isleri yapamiyordum yapmafimda ayakkabilarimi giyerken bile asagida idi en bastan beri oyleydi buyidukce zorlandim. Ama iyiki cogunluk uzanmisim iyiki ev islerini yapmamisimda 38 haftasinda sabah gelen yogun kanama ile sezeryana alindim cok sukur . Kasilma sertlesme oluyordu ozellikle 33 haftadan sonra rahim kasilmasiymiş gaz sanardim . Hamilelik zaten basli basjna risk dr lar ileride ne olacagini bilemez . Saglicakla kucaklayin inşallah 🌸