Ssdg benim 1 günde oldu , dışarı çıktım bi baktım zor yürüyorum sandım doğurcamm:)5 hafta geçti üstünden . Endişe etme sadece çalışıyor olman zorlar . Eğer kasılmaların,ağrın olursa o zaman tabiki doktora git uzakta olsa . Ya da yakınında kadın doğum acil varsa gidebilirsin