Maralllmm 16 haftalık olan annelerim nasıl gidiyor ben bazen kendimi hamile değilmiş gibi hissediyorum ya sizde de öyle mi 😊😆
Mege433 Maralllmm ne güzel çok şanslısınız, 17+2 deyim, bel ağrısından ayağa zor kalkıyorum. Gebelikten önce asla bel ağrım yoktu. Erkek bebek bekloyorum sizin cinsiyet belli mi
aslzyn44 Bende öyle ya elimi karnima vermesem anlamıyorum hamile olduğumu bu kadar rahat değildim kızımda şimdi sasiriyorum oglanda rahat mı oluyomus
Betulumcnmm Mege433 ben 20+3 üm hiç belirtim olmadı bulantı ve bebek hareketleri dışında bel ağrım felan hiç yok acaba diyorum bende mi sorun var çünkü o haftalarda herkesin bel ağrısı oluyormuş çok geçmiş olsun 🙏