yenigebe_1 Reyhan07 kesedeki yerine göre kız demişlerdi erkek çıktı 😂ilk gebeligimdeb de aşırı farklıydı bu gebeliğim ilkim erkek bunu kız sanmıştım 😂
yenigebe_1 Annemidedinsen 11+6 da erkeğe benziyor ama net değil demişti şimdi 13+5 net belli oldu canim
yenigebe_1 1234kade erkek dedi canım emin misiniz hocam dedim bunun başka bişey olma ihtimali yok dedi 😂😂😂
Talentedmom yenigebe_1 ay bana da öyle diyorlar çok da ağır ve farklı geçiyor ama o zaman benimki de erkek 😀
Cicek_bahcesi yenigebe_1 ay benim de çok farklı geçiyor ilk gebeliğimden baya farklı yani ilk gebeliğimde çok aşırı kustum bunda normal geçiyor daha belli değil cinsiyeti ama 😂
yenigebe_1 Ya ben kız olacağından çok emindim. Oğlumda kesedeki yere göre tahmin tutmuştu. Gebelik belirtilerim oglumdan çok farklıydı. Yani bu bilgiler fos çıktı 😂
Gulcan0643 yenigebe_1 şimdiki gebeliğinizle önceki gebeliğiniz arasında ne gibi farklar var acaba benimde ilk gebeliğim ve şimdiki gebeliğim çok farklı
yenigebe_1 Gulcan0643 bulantım ilkinde inanılmaz fazlaydı bunda daha az oldu duygusaldim ilkinde bunda mantigimi kullanabiliyorum 😂 ağrım da olmuştu ilkte bunda çok olmadı gibi. Mide yanmam ilkte yoktu bunda var
Cicek_bahcesi Talentedmom genelde bıçak makas testi tutuyor kim yapsa çevremde tuttu benim ilk gebeliğimde tuttu yaptınız mı acaba
Talentedmom Cicek_bahcesi onda erkek çıktı ama Çin takviminde ve yüzük testinde kız çıktı ya ben hiç birinin gerçek olduğuna inanmıyorum burada işte tuttu mu tutuyor