Sarginn Sevgili Anneler ve Anne adayları merhaba, Daha önce Konya Meram Tıp Fakültesin de doğum yapmış yada doğum yapan bir yakınınız oldu mu yorumlarınızı bekliyorum Sevgiler🫶
Zhra42 Sarginn Ben yaptım Gerçekten tavsiye etmem 10 sene oldu halbuki fakat beni maf ettiler küçücük odada dünya kadar stajyer hepsi sana bakıyor ilk gebeliğin hiçbirşey bilmiyorsun kilolu bir hasta bakıcı durmadan üstüme bastı durdu beni çok kötü yırtılar hala izleri durur üstüne 2 cocuk doğurdum her doğumumda yırtığı tekrar dikiyorlar ama maalesef açılıyor benden sonra doğum yapan bir bayan vardı onunda idrar torbasını kestiler kadını direkt ameliyata aldılar kendinizi seviyorsanız gitmeyin
Mrvsmt2502 Sarginn fakülte olduğı için sürekli asistanlar ilgileniyor kobay amaçlı kullanılıyorsunuz. Ayrıca sancı odası tek doğum yapacak bütün kadınlar aynı odada başkalarının bağırışları illaki etkiler diye düşünüyorum 🫣 işk gebeliğimde riskli.oşduğu için fakülte diye gittim ama doktorlardan da memnun kalmadım
Sarginn Zhra42 Öğrencilerin sürekli açıklığa bakıldığını hep duyuyorum aslında 😞 doğum kısmı nasıl oluyor diye merak etmiştim ..peki iyi diye duyduğunuz bir yer var mı
Zhra42 Sarginn Ben 15 temmuzda doğum yaptım 2 defa orası da iyi şehir hastanesinde ilk defa yapıcam bende bakalım siz kaç haftalıksınız