MM0106 Arkadaşlar selam benim son adet tarihim 26.12.24dü bugün itibari ile 3 gün gecikti sanırım ama normalde de ortalama 33 gün de adet oluyorum ayrıca adete altı gün kala test yaptım negatif çıkmıştı sizce test yapmalı mıyım ne zaman yapmaliyim?
ynzl Benim 3 gün kala negatifti 3 gün gecikince erken gebelik testinde silik çizgi ile öğrendim. Belirtilerin varsa test yapabilirsin bence 🌸 🙏🏼
Emirela0206 ynzl benim bugün adet tarihim ama dün test yaptım negatif gördüm bu yorumunuzdan sonra tekrar test yapmayı düşünüyorum
ynzl Emirela0206 adet tarihiniz bugünse bir iki gün daha bekleyin derim ama sabredemiyorsanız veya sonuçtan çok etkilenmiyorsanız yapabilirsiniz tabii ki. Hayırlı haberlerinizi alırız inşallah 🙏🏼 🌸