Bethowen20 Kızlar selam 22+3 haftamdayım ve yemek yedikten sonra çok fazla hazımsızlık çekiyorum yerimden kıprayamıcak gibi oluyorum çaresi nedir doktora yazmalı mıyım?
cnnyg Bethowen20 güzelim benim o hamilelikten öncede vardı ama hamilelikle çok artmıştı doktor ocean magnezyumunu önerdi düzenli kullanınca hafifledi ama akşam yoğurt süt içmemeye özen göster bide aşırı baharattan uzak dur elinden geldiğince umarım seninde hafifler