Selinactr ben kullandim 1.5 yasinda gibi ama cok duskun oldugu icin emmeye onu da emmisti fakat kullanip da daha hic agzina bile sürmeyen arkadaslarimin cocuklari var ben 2.5 yasinda biraktirdim bi teyze vardi ona gitmistim limonun icinr tuz koyup karistirip bildigi butun duaalari okumustu sonra cocuk her ememk isteidigni onu sürmustum agzina daha da almadi 2 gunde birakmisti oyle