Bal1bal ikinci trimesterda azaldı biraz o bitkinlik hali ama 3. Ayımda fln bende ofiste bile fırsat bulduğumda doktor odasına gidip uyuyordum.
Fırsatınız varsa uyuyun bence ama doktorunuza da danışın mutlaka. 24 haftalığım şu anda, keşke sabah kahvaltı yapıp koltuğa uzanıp uyuma şansım olsa, sonuna kadar değerlendirirdim 😄