Kızlar selam. Forumda pek çok olumsuz yazı okudum. O yüzden pozitif deneyimimi paylaşmak istiyorum. Bu hastanede dr atilla çankaya beye muayene oldum. Birimi aslında riskli gebelikler. Birde forumda çok sık duyduğum devlet hastanesinde eşler giremiyor vsdi. Ancak bizim kendisine ilk muayenemizdi ve eşimide davet etti. Bizi bilgilendirdi. Gerçekten ilgili biri. Devlet hastanesiyle ilgili endişeniz varsa olmasın. Kesinlikle tavsiyemdir. Yanındaki sekreterine kadar çok ilgililer. Özel hastane konforu yaşadım diyebilirim.