Hanımlar 6+3 günlük gebeyim Beylikdüzü’nde randevu buldum Fatma hanıma dün kan ve idrar tahlili istedi bugün için sabah 9 da gel dedi 8.30 da oradaydım sadece sonuç almak için 1 saat bekledim ve aradan kayıt açıp saat 12 de randevu verilmiş midem bulandı artık beni alır mısınız diye rica ettim söylenerek aldı. Memnun kalmadım sizin önereceğiniz doktor var mı daha yeni oldugum için düzgün takip edilsin istiyorum buradaki doktor 1 ay sonra gelmemi istedi üstelik dün ultrasonla baktığında kalp atışı başlamış dedi ama şuan sen duyamazsın dedi duymadım da yani… Kafam allak bullak