Ruseybe Kızlar çok üzgünüm slm 30+4 günlük hamileym bebeğimin hareketlrri dünden beri çok az ve hafif.. Önceden sertti sizin nasıl ne sıklıkla nasıl hissediyorsunuz bu haftalar
Nazmiyeinan Ruseybe Canım üzülme ve korkma bende yaşadım aynısını 29-31 hafta arasında normalinden daha az hissettim ama bu normalmiş doktorum öyle söyledi. şuan 32 haftadayız ve kımıl kımıl maşallah😍
Gnll35 Ruseybe vrnde 30 haftalık oldum ama. Sabahtan beri hareket rtdin diye neler yaptım bir iki kere döndü durdu.
Hanus Ruseybe Canım cikolata yiyip sol tarafına yat bi öyle dene. Tekme atmasa bile içinde kıpırdadığını hissettiğinde rahatlıyorsun
Ruseybe Nazmiyeinan. Ayinş canım ya çok tedirginim bende sertçe hareketlerini hissedecğim günleri sabırla bekliyorum 😢
Ecesrtozsk Canım benımde 30da bir başladı 30+6 yız hareketler az sürekli bir yer değiştirme var kayma hissi ama sert tekmeler suan azaldı ama normal diyorlar