Kızlar selam
Belki çoğunuza saçma ve alakasız gelebilir ama 2 gündür geçmeyen kriz şeklinde öksürük var hatta dün gece uyuyamadım sırtıma ağrılar girdi öksürmekten 27+3 olduk bebeğin hareketlerini de çok hissermiyorum normalde kıpır kıpır bu saatlerde sizce öksürmek zarar verir mi :/ çok korkuyorum doktora gitmeli miyim