Beyazmelekkk Kızlar 32+5 te çalışabilir almıştım 21 ocakta . Ama şimdiden zorlanmaya başladım ya . Son gün 24 Şubat . O zamana dayanamicak gibiyim dayanabilen var mı merak ettim
babyandmomy__ Beyazmelekkk ben 32 ye kadar bile dayanamayacağım 28 haftalık oldum Ocak ayını bitirip rapor alacağım doğum iznine kadar
Serpoo Beyazmelekkk cuma günü bende 32 haftalık oluyorum çalışabilir raporu alıcam. İşim rahat oldugu için ve Allaha şükür hamileliğimde güzel geçtigi için 37 ye kdr çalışıcam doğum sonrası bebişe daha çok zamanım kalıcak
Defnezumramom Beyazmelekkk kızımda çalışıyordum ben 28te çıktm ta izne valla 37ye kadar bekleyemezdm heralde ki gerek yok 32de bırakmak en mantıklısı
Beyazmelekkk Mrscakir Serpoo babyandmomy__ Annelik izni hesaplamasını çalışabilir raporunu bozduğum günden mi başlayarak olacak kızlar ? 13 Şubatta bozmak istiyorum . Çünkü kurban bayramı haftasına denk gelmiş olacağım. Çalışmaya devam etsemde son 1 haftam boşa gidecek. 13 şubattan itibaren 112 gün olarak hesaplayacagim demi ? Doğum tarihi vs önemli değil diye biliyorum
Beyazmelekkk Serpoo benimde işim rahat memurum masa başı. Ama ulaşım tramvayla git gel olunca yürü falan zorluyor. Herşeyi geçtim sürekli koltukta oturmak bile batma falan oluyor alt kısımlarda. Sizin nasıl işiniz
Mrscakir Ben 38+2 ye kadar çalıştım 37ye kadar resmi olarak çalışabiliyordum ama gitmem gerektiği için devam ettim, çıkmasam işyerinde doğuracağım galiba diyordum ama 39+3 oldum hala doğuramadım 😫
Serpoo Beyazmelekkk biz eşimle aynı firmada çalışıyoruz eşim üretim müdürü ben arge sorumlusuyum benimde işim masa başı işim gereği kafamda rahat doğum iznine çıkıcam die yanıma birinide aldılar işyerimdekilerde saolsun çok yardımcı oluyolar işe de şirket aracıyla gidip geliyoruz o yüzden ben zorluk çekmiyorum + bu aralar işlerimzde yoğun full mesai bile kalıyorum ki doğum öncesi kenara biraz para koyalım ben izindeyken tek maaşa düşüp zorluk çekmeyelm istiyorum. Sizin gbi bende tramvay vs gidip geliyo olsam büyük ihtimalle dayanamaybilrdm toplu taşımada yolda insanı daha çok yoruyo
Mrscakir Beyazmelekkk tasarımcıyım işim rahat bi iş doğumdan sonra bi daha çalışmayacağım, yerime bi eleman anca bulununca öğretmem gerekti kendimi iyi hissedince mecbur gittim 😬
babyandmomy__ Beyazmelekkk evet çalışmayı bıraktığın günden itibaren başlar 40 haftadan önce kaç gün çalıştıysan doğum sonuna eklenir doğum 40 haftadan sonra olursa aradaki günler de doğumdan sonraya eklenir
Mrscakir Beyazmelekkk evet yani ne zaman çalışamaz raporu aldıysanız ondan sonra başlar 16 haftalık izniniz ☺️
Beyazmelekkk babyandmomy__ 13 Şubatta bozacağım raporu o zaman. 13 şubattan itibaren 16 haftayı sayacağım demi ? Doğum da 2. sezeryan olacak Mart başı olur .
Mrscakir Beyazmelekkk evet ilerde ne olur bilemem tabi ki biraz büyüdükten sonra ama şuanlık bırakıyorum ☺️
Mrscakir Beyazmelekkk yaa öyle demeyin ben çalışmayı seviyorum aslında ama çocuğumu da başkasına bırakmak istemediğim için çalışamıyorum. Hepimizin hakkında hayırlısı diyelim ☺️