kızlar devlet hastanesinde kan vs verdim hala düşmedi doktoruma göstericem bunları e nabızdan bakıp. barkod da vermediler hastanenin kendi sitesinden de bakamıyorum. hastaneyi aradım bizde barkod no sistemi yok diyorlar nasıl öğrenicem bilginiz var mı 😑