Bebeğin başı çok aşağıda demişti doktorum bir cm açılma vardı en son, kasılmalarım da oluyor ağrı sancı olursa gel demişti dünden beri vajina bölgem de bebeği hissediyorum yatarken oturup kalkarken çok zorlanıyorum çok büyük bi ağrım yok ama var yani rahatsız edici şekilde nasıl takipte kalarak doktora gitmeliyim acaba kasılmalar 100_80 buldugında bile ağrı hissetmiyordum sadece sertleşmeleri hissediyordum