-Morcivert- Şimdiye kadar çok iyi gelmiştik ama bu hafta bi anda bütün göbeğim çatladı. O yüzden sanırım 2 gündür göbeğim aşırı derece kaşınıyor. Var mı böyle kaşınan?? Geçer mi yoksa doğuma kadar böyle mi olacaak
Satisati -Morcivert- doğumdan sonrada biraz kaşınır çatlaklar yüzünden kaşınıyor daha sonra geçer bol bol nemlendirin
-Morcivert- ayseallpi kaç haftalıksınız ? Umarım geçer bir an önce ya yoksa bütün gün elim göbeğimde kaşınmak istiyorumm 😣
ayseallpi -Morcivert- bende 36+4 günlüğüm evet şişko amcalar gibi göbeğimizi kaşıyoruz ben evde olduğumda sadece geceliğimle durduğum için o zaman çok kaşıntısı olmuyor ama Atlet ya da üzerini kapatan kıyafetler giydiğimde kaşıntısı çok oluyor